سگ های چه رنگ هایی را دوست دارند؟ رنگی که سگ ها از آن بدشان می آید کدام است؟
نوشته شده توسط : sonbol

سگ ها قادر به دیدن همه ی رنگ ها نیستند. برای مثال آن ها می توانند رنگ های زرد و آبی را ببینند اما قادر به دیدن رنگ هایی مثل قرمز و سبز نیستند. سگ ها برخی از رنگ ها را دوست دارند و به برخی دیگر از رنگ ها علاقه نشان نمی دهند.

می توان گفت که در نظر ان ها اطلاعات رنگ از روشنایی بیشتر اهمیت دارد. باورهایی مانند اینکه سگ ها قادر به دیدن رنگ ها نیستند و همه چیز را سیاه سفید می بینند، کاملا یک باور غلط هستند. پس در انتخاب لوازم سگتان دقت داشته باشید که سگ ها چه رنگ هایی را دوست دارند و از چه رنگ هایی بدشان می آید. سگ ها دنیای اطراف خود را به شکل زرد، آبی و خاکستری می بینند. در واقع سگ ها به دو رنگ زرد و آبی بسیار علاقه دارند.

یکی از رنگ هایی که سگ ها از ان بدشان می آید نارنجی راست. در واقع در نظر سگ ها، نارنجی یک رنگ طلایی کسل کننده است و اصلا به این رنگ علاقه نشان نمی دهند. به همین دلیل بازی کردن با لوازم نارنجی رنگ اصلا برایشان جذاب و هیجان انگیز نیست.

قدرت تشخیص رنگ در سگ ها پایین تر از قدرت درک رنگ توسط انسان است. این تفاوت در قدرت تشخیص رنگ به علت این است که در چشم های سگ سلول های تشخیص رنگ به مقدار کمتری وجود دارد.

با این وجود چشم سگ ها نسبت به چشم انسان برتری های زیادی دارد.

اگر در مورد بینایی سگ ها و سیستم خارق العاده ی بینایی آن ها کنجکاو هستید، مطلب زیر به شما اطلاعات جامع و مفیدی در این زمینه ارائه می دهد. همچنین می توانید در مورد دیگر رنگ هایی که سگ ها از ان بدشان می آید یا آن ها را دوست دارند بیشتر مطالعه کنید.

پس به مطلب سگ ها چه رنگ هایی را دوست دارند و از چه رنگایی بدشون میاد مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: