ردیابی با کمک اینترنت اشیا باعث می شد دیگر نگران گم شدن حیوانات خانگیتان نباشید.
نوشته شده توسط : sonbol

گم کردن حیوان خانگی باعث به وجود آمدن لحظاتی استرس زا هم برای شما و هم حیوان خانگیتان می شود. در این مواقع مجبورید در پارک ها، خیابان ها و محله های اطراف به دنبال حیوان محبوبتان بگردید در حالی که هیچ اثری از آن نیست. همچنین حیوان نیز دچار ترس می شود زیرا محیط برای او ناشناخته است.

دیگر نگرانی برای این مورد معنا ندارد. زیرا راه حل این مشکل بسیار ساده و قابل دسترس است.

تکنولوژی ردیاب های حیوانات خانگی مدرن از فناوری کارآمد باعث شده است تا بسیاری از مردم و شرکت ها مایل به استفاده از این تکنولوژی باشند.

 

دستگاه های ردیاب حیوانات خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

این ردیاب ها باید سبک باشند، زیرا همیشه همراه حیوان است و نباید حیوان را خسته کند یا برای نژادهای کوچک سگ غیر قابل حمل باشد.

دستگاه های ردیاب حیوانات خانگی باید محکم باشند تا در اثر مواردی که حیوان معمولا در وطل روز با آن ها سر و کار دارد، آسیب نبینند و خراب نشوند.

همچنین این دستگاه ها باید مجهز به سیستمی هوشمند باشند تا در هنگام راه رفتن های زیاد حیوان، مسیر را گم نکنند و دچار آشفتگی اطلاعات نشوند.

این دستگاه ها باید باتری خوبی داشته باشند، تا در مواقع ضروری و هنگام گم شدن حیوان، روشن باقی بمانند. در غیراین صورت، با خاموش شدن دستگاه دیگر مکان حیوان قابل پیگیری نخواهد بود.

موارد زیادی وجود دارد که در ساخت یک ردیاب اینترنت اشیا باید رعایت شود. اما ردیابی که همه ی این موارد را با هم داشته باشد به ندرت قابل دسترسی است.

 اما امروزه ردیاب هایی ساخته شده اند که علاوه بر ثبت موقعیت مکانی جاندار، اطلاعات دیگری نیز در اختیار انسان قرار می دهند.برای خواند ادامه این مطلب علمی می توانید به وبسایت اصلی آن مراجعه کنید تا همه ی اطلاعات جامع در مورد این ردیاب ها را مطالعه کنید و با طرز کار ان آشنا شوید. ردیابی حیوانات خانگی یکی از جذاب ترین موضوعات حیطه ی نگهداری از حیوانات خانگیب است.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: